»Na ta način se najlažje izraža, služi pa ji tudi kot mehanizem sproščanja. Lahko bi celo rekli, da je fizična aktivnost osebna potreba, samoopazovanje pa nekaj, kar jo zanima.«
»Kar je specifično in nenavadno, je za koga nastopa in na kakšen način je njen performans dokumentiran.«
»Trenutek, ko je opazovana, je izkoristila za nastop, nevidnega opazovalca je postavila v vlogo gledalca in jasno sporoča, da ve, da je gledana.«
»Uporaba dveh projektorjev in postopno pomnoževanje videa v več enakih pridobi skoraj učinek kalejdoskopa. Če ne bi vedeli, da gre za jogo, bi pomislili na balet, sodobni ples, cirkuško akrobatiko ali na športno aktivnost.«
»Črtica, ki jo označi na steni, predstavlja deset minut fizične vadbe. Rezultat sistematičnega dokumentiranja vsakodnevne rutine nam predstavi v treh razsežnostih: preko neposrednega videoprenosa v realnem času, kot sestavljen video in preko znaka na steno.«
»Sem netipična obiskovalka muzejev. Najprej pregledam, kje so kamere.«
»Nastopam za panoptikum, nevidnega opazovalca z največjim veseljem opazim in mislim, da s tem izgubi svoj namen. Kamera je tam zato, da se boš vedel po pravilih, da boš korekten, jaz pa počnem vse kaj drugega.«
»Takoj ko sem ugotovila, kako se jih da. Ko sem se naučila pravilno klikati. Moj arhiv je danes ogromen, imam dva terabajta gradiva, ki ga še nisem uporabila.«
»S svojim telesom orisuje prostor kulturnih institucij, se spravlja v nekonvencionalne položaje, za video pa uporablja posnetke nadzornih kamer in dobi poglede, ki so navadno dostopni le 'nadzorovalcu'.«
»S svojimi videi, grafičnim oblikovanjem in fotografijo deluje tudi na področju gledališča in klubske scene v Ljubljani.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju